התקנות בכל רחבי הארץ 5% הנחה נוספים ברכישת שני מוצרים ומעלה ניתן לשלם ב-10 תשלומים ללא ריבית

התקנות בכל רחבי הארץ 5% הנחה נוספים ברכישת שני מוצרים ומעלה

לייעוץ ותמיכה התקשרו 050-997-44-49

מרכך מים

מרכך מים מרכזי מבית KSDD

מתאים למלונות, בתים פרטיים ועסקים.

אבנית היא תופעה מוכרת בכל בית בישראל, אך היא יכולה לגרום לנזקים במכונת הכביסה, במדיח הכלים ובצנרת. מרכך מים מרכזי מבית KSDD מאפשר להתמודד עם נושא האבנית ולהתגבר על המים הקשים שיש בארץ בדרך קלה וחסכונית ולהיפטר אחת ולתמיד מהאבנית בעסק, במלון ובבתים פרטיים.

מבית KSDD

15 שנות אחריות

אנחנו מבטיחים מחויבות אישית ללקוח, מקצועיות, שקיפות ,שירות אידב ואחריות ל-15 שנים.

התקנה פשוטה

התקנה פשוטה וחד פעמית המתאימה לכל סוגי הצנרת, ללא תחזוקה כלל וללא צורך בהחלפת סננים.

שומר על המים

שומר על המינרלים והויטמינים במים בצורה אקולוגית וללא כימיקלים. אין צורך בהוספת מלחים או סיליפוס.

מונע נזקי אבנית

שומר על גופי החימום של דוד השמש, מכונת הכביסה, מדיח כלים וכלל צנרת הבית.

מרכך מים

מרכך מים מרכזי
מבית KSDD

מתאים למלונות, בתים פרטיים ועסקים.

ישנם פתרונות רבים למניעת אבנית, החל ממסירי אבנית פשוטים ועד לסננים מתקדמים. מרכך מים מרכזי מבית KSDD היא מערכת קומפקטית חדשנית המרככת את המים ומונעת את היווצרות האבנית.
המערכת הינה מורכבת וחדשנית יותר מאשר שאר הסננים הקיימים בשוק.

מחירי הסננים בשוק מתחילים ב-400 ₪ לסנן פשוט ויכולים להגיע עד ל-5,000 ₪ לסנן חדשני ומתקדם. מרכך מים מרכזי מבית KSDD הוא פתרון זול ומתקדם יותר מאשר הסננים הקיימים בשוק, ומגדיר סטנדרט חדש לאיכות המים בבית.

נתונים טכניים:

  • מתאים לצנרת מ-¾ ועד ½1 צול.
  • עשוי נירוסטה ללא עופרת ובצבע כסף.
  • מסיר אבנית מהמים כ-90%.
  • עובד בעקרון פעולה של קיטוב יונים פיזי וללא כימיקלים.
  • טמפרטורת מים ישימה
    0°C ~ 100-C
  • אינו מצריך ספק כוח או מקור חשמל.
  • ללא תחזוקה כלל.
  • עמיד בטמפרטורות נמוכות וקפיאה.
  • מתאים לכל סוגי הצנרות.
  • מותאם להתקנה על קו מים קרים וחמים.
  • 15 שנות אחריות.
  • מתאים למלונות, בתים פרטיים ועסקים.
15 שנות אחריות
2,990.00 
2,490.00 

מונע בלאי מואץ של
גופי החימום בבית

משקעי האבנית במים אינם מצטברים רק בצינורות, אלא גם על גבי גופי חימום, דודי שמש ומכשירים רבים אחרים המשמשים לאחסון, הובלה וחימום מים בבית. האבנית היא חומר מבודד ולכן, הצטברותה על גבי גופי החימום פוגעת בהולכת החשמל, מה שדורש תפוקת אנרגיה גבוהה יותר כדי לחמם את המים לטמפרטורה הרצויה. התוצאה בפועל היא צריכה מוגברת וחשבונות חשמל גבוהים מתמיד.

***המוצר אינו מיועד לתת פתרון לאבנית בקומקום ובמיחם.
מרכך מים

משמר את
המינרלים שבמים

משקעי האבנית במים אינם מצטברים רק בצינורות, אלא גם על גבי גופי חימום, דודי שמש ומכשירים רבים אחרים המשמשים לאחסון, הובלה וחימום מים בבית. האבנית היא חומר מבודד ולכן, הצטברותה על גבי גופי החימום פוגעת בהולכת החשמל, מה שדורש תפוקת אנרגיה גבוהה יותר כדי לחמם את המים לטמפרטורה הרצויה. התוצאה בפועל היא צריכה מוגברת וחשבונות חשמל גבוהים מתמיד.

***המוצר אינו מיועד לתת פתרון לאבנית בקומקום ובמיחם.

25 מתקינים בפריסה ארצית!

מאחורינו מוניטין רב בתחום

 

ההתקנה נחשבת לעבודת אינסטלציה פשוטה אשר ניתן לבצע בזמן קצר. השירות שלנו מבוסס על שלושה עקרונות: יחס אישי, מחיר הוגן וטיפול מהיר. אנו מתחייבים לספק לכל לקוח את הטיפול הטוב ביותר, תוך התבססות על הניסיון, היד והמוניטין שצברנו במשך 25 שנה.

מים קשים הם מים המכילים כמות גבוהה של מינרלים מומסים (להבדיל מ"מים רכים"). קשיוּת נפוצה במים שאובים ממקורות טבעיים. מבין המינרלים המומסים העיקריים במים קשים ניתן למנות יוני סידן, מגנזיום, ברזל תלת-ערכיים, מנגן, גופרית ומימן פחמתי.
בישראל ככלל רמת המים מוגדרת קשה. בתל אביב בפרט, המים מוגדרים קשים מאוד (מעל 150 ppm).

המכשיר אינו מסיר את המינרל סידן. מדידת תכולת/ריכוז סידן לפני ואחרי ההתקנה תראה את אותה כמות במים. המוצר מאושר ומוכח בבדיקות מעבדה כיעיל במניעת היווצרות אבנית קשה.
המכשיר עובד בעקרון פעולה של קיטוב יונים פיזי וללא שימוש בכימיקלים. מעכב האבנית יוצר אינטראקציה עם גבישי אבנית גדלים ופועל כמרכז גרעין המכסה את האבנית שמצטברת. לפיכך, אתרי צמיחת גבישים פעילים נחסמים וצמיחה נוספת של גבישים נעצרת. מעכבי אבנית אינם משנים את ההרכב הכימי של המים. הטכנולוגיה פועלת על ידי יצירת שכבה דקה בחלק הפנימי של הצינורות, מונעת משקעי מינרלים ויצירת אבנית. טיפול זה נפוץ בשימוש באזורים בהם קיימים מים קשים, כגון ישראל, כדי למנוע הצטברות אבנית בדוודים, צינורות ומכשירים חשמל אחרים לרבות מכונות כביסה, מדיחי כלים, מכונות קפה ועוד'.

טיפול אלקטרולידי יחד עם טיפול מגנטי, לא יסיר את המינרל סידן. מדידת תכולת/ריכוז סידן לפני ואחרי ההתקנה תראה את אותה כמות במים. המוצר מאושר תקן NSF ומוכח בבדיקות מעבדה כיעיל במניעת היווצרות אבנית קשה.

לאחר התקנתו, מעכב האבנית אינו זקוק לאספקת חשמל, סוללות, מגנטים או מלח. זוהי חלופה ללא תחזוקה למרכך מים ולאחריות לכל החיים. 

מרכך מים / מונע היווצרות אבנית קשה
המכשיר אינו מרכך מים טיפוסי, מכיוון שהוא אינו מוריד את תכולת המלחים והמינרלים הקובעים את קשיותו. רק המבנה של המינרלים הללו משתנה, והופך אותם לארגוניט – משפיע על חוסר יכולתם ליצור משקעים.

מעכבי אבנית מונעים או מעכבים יצירת אבנית, מעשירים את המינרלים במים ולא מסירים אותם. בניגוד למסנני האבנית הקיימים בשוק אשר מסננים את המלח, הסידן ושאר המינרליים, ניתן לשתות מים אלה בבטחה!